You are now on the Dutch website.
Would you like to visit the English version?

Hoe contact op te nemen met Schiphol Meet & Assist

We zijn hier
om te helpen

Kom in contact

Neem gerust contact met ons op

Wilt u contact opnemen met Schiphol Meet and Assist omdat u een vraag, feedback of klacht heeft? Bekijk eerst onze veelgestelde vragen. Hopelijk is uw vraag al beantwoord. Als dat niet het geval is, helpen we u graag verder. Vul dan het onderstaande formulier in.

Veelgestelde vragen

Ik kan mijn reisdatum niet selecteren op de kalender. Kan ik nog steeds een reservering maken?

Als u de reisdatum niet kunt selecteren op de kalender, is het niet langer mogelijk om een boeking te maken op die specifieke dag. Vanwege de vele Meet and Assist-aanvragen die we hebben ontvangen, hebben we geen host beschikbaar op uw gekozen datum.

Wanneer ontvang ik informatie over de boeking (naam van de host en ontmoetingspunt)?

We zullen 2 dagen voor de service datum een e-mail sturen met de informatie over de host en het ontmoetingspunt/tijdstip.

Kunt u ons informeren over de Porterservice?

Bij aankomst zal de porter u helpen met het vervoeren van uw bagage naar de aankomsthal/taxi. Bij vertrek zal de porter u helpen met het vervoeren van uw bagage naar de incheckbalie.

Wat te doen als de datum/tijd op de website niet meer geboekt kan worden?

Helaas betekent dit dat er op uw gekozen dag geen host meer beschikbaar is. Daarom kunt u geen reservering maken.

Welke tijd moet ik invullen als vertrektijd bij het maken van de online reservering?

De tijden die u online moet invullen, zijn de vertrek- of aankomsttijden van uw vlucht(en).

Kunt u ons informeren over de Meet and Assist-service?

Bij aankomst zal de host u opwachten bij de deur van het vliegtuig en begeleidt u door verschillende controlepunten (bagageafhandeling, beveiliging) naar de aankomsthal / taxi. U hoeft niet in de rij te staan.

Bij vertrek zal de host u ontmoeten in de vertrekhal. De host begeleidt u door de verschillende controlepunten (inchecken, beveiliging en paspoortcontrole) naar de gate. U hoeft niet in de rij te staan.

Kunnen we de host drie of vier uur voor vertrek ontmoeten?

Helaas is dat niet mogelijk. Twee uur voor de vertrektijd van de vlucht zal onze host u ontmoeten op het ontmoetingspunt. De host begeleidt u door de verschillende controlepunten (inchecken, beveiliging en paspoortcontrole) naar de gate. U hoeft niet in de rij te staan. Daarom is een meet- en assistentieservice van twee uur ruimschoots voldoende om ervoor te zorgen dat u op tijd bij uw vertrekgate bent.

Zijn we gegarandeerd dat we onze vlucht halen met jullie service?

Als u de Meet and Assist-service boekt, is dit ook mogelijk voor vertrekkende vluchten. Onze host zal u begeleiden bij het inchecken, de beveiliging en de paspoortcontrole. Dit betekent dat u niet in de rij hoeft te staan.

"*" geeft vereiste velden aan